Veelgestelde vragen

FAQ

Wil je graag hulp bij het plaatsen van je bestelling? Of heb je vragen? Neem gerust contact met ons op, wij helpen je met plezier.

Hoe maak ik een keuze uit de giftboxes?
Onze webwinkel bestaat uit 2 ‘afdelingen’.

1 – Giftboxes: hier hebben wij reeds een prachtige giftsets voor je samengesteld ondergebracht in verschillende thema’s (food, beauty, seizoen zoals kerst, valentijn etc.) Per thema zijn er weer variabele prijsklassen. Je kan ook een selectie maken op prijs.

2 – Create your own box: hier kan je zelf een keuze maken. Maak gebruik van de dropdownfunctie en selecteer gelegenheid of reden (for him, her, birthday etc). Je kiest een verpakking, en maakt een keuze uit de artikelen, selecteer een kaart, voer je persoonlijke test in en klikken maar. We hebben onze artikelen per soort voor je onderverdeeld in logische groepen, met duidelijke foto’s en uitleg.

Het bestelproces stap-voor-stap

Voeg de door jou gekozen giftbox toe aan je winkelmandje door op ‘Toevoegen aan shop’ te klikken. Je ziet nu rechts wat er in je winkelmand zit en wat de verzendkosten Nu kan je ervoor kiezen om verder te winkelen, of je klikt op je ‘bestel’ om af te rekenen. Wil je een artikel verwijderen uit je shop? Klik dan op de knop ‘Verwijder’. Uiteindelijk zie je de door jou uitgekozen giftbox en het bedrag van je bestelling. Onderaan dit overzicht zie je de verzendkosten. Als je nu je bestelling wil afronden, kies je voor ‘betalen’. Als je graag nog verder winkelt, klik je op ‘Verder winkelen’.

Cadeauservice
Al je giftsets worden prachtig ingepakt, natuurlijk! Daarom bestel je ook zo graag bij ons. Tevens kan jij bij je bestelling altijd een kaart toevoegen met persoonlijke tekst. Wij nemen deze boodschap voor je over op de kaart.

Persoonlijke gegevens en factuuradres
Bij het definitieve bestelproces hebben wij je persoonlijke gegevens nodig, voor betaling en bezorging. Deze gegevens hebben wij nodig om ervoor te zorgen dat je bestelling goed wordt verwerkt en afgehandeld. Uiteraard gaan wij vertrouwelijk met je persoonlijke gegevens om (zie hiervoor onze privacy policy).

Bezorgadres
Zeer waarschijnlijk wil je je bestelling op een ander adres laten bezorgen dan op je eigen adres, hoewel wij je er nooit op aan zullen kijken als je het lekker thuis laat bezorgen 😊. Let daar even goed op. Als je je persoonlijke gegevens hebt ingevoerd bij het bestelproces krijg je daar onder de mogelijkheid een ‘bezorgadres’ in te voeren.

Bevestigingsmail betaling en verzending
Na het plaatsen van je bestelling en na het afronden van de betaling, krijg je van ons een bevestigingsmail. Als bijlage bij de bevestigingsmail zit je factuur. Zodra wij je pakket meegeven met de bezorgdienst ontvang je van ons opnieuw een e-mail. Hierin vind je een linkje naar de Track & Trace-code van je bestelling.